torsdag 31 januari 2008

Beroendeframkallande...

Satte mig äntligen framför datorn efter en upplockningsräd av större mått, det hade verkligen blivit stökigt här hemma. Bland annat fick jag till min stora fasa sopa upp en död fågel som en utav katterna släpat in. Denna gången var den i alla fall död så att jag slapp att jaga en levande fågel bland massa sovande barn...

Hittade ett tips om hemsidan Etsy på någons sajt häromdagen och sedan dess är jag fast. "Alla andra" kanske redan visste om denna sajt för länge sedan men jag som precis har upptäckt den är helt lyrisk. Massa otroligt duktiga människor som säljer sina hemmagjorda saker. Just nu är jag till exempel helt förälskad i denna, denna, denna, denna och kolla in dessa ljuvliga tyger.

Nä, nu är det bäst att jag tar ner återvinningen i källaren och ger katterna mat innan de släpar in något mer. 

1 kommentar:

Unknown sa...

Underbara, å nä jag har inte varit där innan :-D