lördag 9 februari 2008

Melodifestival och vårkänslor!

Försöker hålla tillbaka illamåendet när jag hör Christer Sjögren för andra gången på en kväll, vet inte vad det är med den mannen som gör att jag får sådana rysningar (inte positiva sådana)... Jag vet inte om jag har vaknat på fel sida, är för gammal eller vad det är men jag börjar tycka att melodifestivalens fyra deltävlingar har spelat ut sin rätt för väldigt länge sedan, materialet räcker helt enkelt inte. Det fanns inget ikväll som var särskilt vettigt, och betänk då att jag är en riktig schlagerfantast. Ja, vilket i-landsproblem va?


Häromdagen var det en riktigt härlig vårdag och jag var ute och promenerade med barnen. Man vet att våren är i antågande när sonen spontant tar sin systers hand och säger "jag älskar dig" till henne... Sådant värmer verkligen ett mammahjärta

Inga kommentarer: