onsdag 19 mars 2008

Inspiration: barnrum

För ett tag sedan stötte jag på ett företag som heter Kukunest och de har de mest ljuvliga påslakan m m som jag sett, väldigt hög vill-ha-faktor! Nu skall jag inte alls göra om något barnrum men jag kunde inte motstå att skapa ett inspirationskollage baserat på detta underbara mönster, så håll tillgodo.

Eget kollage med bilder från nedanstående företag

  1. Påslakanen kommer från Kukunest, just detta mönster som är min favorit heter Lantern.
  2. Karin Mannerståls härliga lampa Pralin finns här. Hittar dessvärre inte lampan Konfekt, den kanske har utgått, synd på en sådan liten sötnos.
  3. Randig matta (Barnslig rand) från IKEA
  4. Underbar plastmatta (Viggo) från Pappelina
  5. Söta hängare från Poppilopp, apan samt färgglada knoppar
  6. Bästis krokar från IKEA
  7. Vinyldekaler från Mini Labo, finns bland annat på Inreda.com
  8. Söt elefant från Vinyl Wallart
  9. Giraff i tapet från Romp
  10. Supersöt tavla med monster i filt från Elin Brännström, finns på Poppilopp
Kram P. 

Inga kommentarer: