fredag 18 april 2008

Fredagsmosaik

På måndag kommer det hantverkare hit och skall påbörja renoveringen av del av vår källare; hall samt gillestuga. Jag drömmer om ett familjerum med mysig TV-del och ett ställe där hela familjen kan göra vad de vill; leka, spela spel, pyssla (scrappa!), rita och allt annat man kan tänka sig. Hade jag haft lite mer pengar hade nedanstående inspirationsmosaik blivit verklighet i vår gillestuga (MYCKET Designers Guild), men jag får nog titta på lite billigare alternativ... Har jag tur kanske en Designers Guild-kudde kan smyga sig in, önska kostar ingenting som jag brukar säga till barnen!


Trevlig fredag och hoppas ni får en riktigt härlig och solig helg!


1. Selina Lake - Bazaar Style, 2. Inspiration, 3. Designer's Guild Upholstery, 4. Designers Guild Paradiso, 5. Picture87, 6. Picture81, 7. Picture88, 8. I love DESIGNERS GUILD, 9. Picture59, 10. Picture74, 11. sarafan designers guild, 12. work in progress / pimp my pillow, 13. Picture80, 14. Selina Lake - Pink Summer Room, 15. Picture90, 16. Picture79, 17. Luxurious dressing room with fabric from Designers Guild, 18. Designer's Guild, 19. Picture70, 20. chinaRose_01, 21. Modern Baroque Pink Damask Chair, 22. Cadeira portuguesa, 23. fabric - floral pink and orange, 24. Selina Lake - lanterns, 25. Selina Lake - Living Room

Inga kommentarer: