fredag 4 april 2008

Pysselinspiration

Det sista jag behövde var lite mer pysselsinspiration (då kanske den kloke skulle säga, men sluta surfa då...) och även om jag själv inte hinner göra något av detta just nu så kanske det kan inspirera någon annan medan jag slutför några av alla de projekt jag redan håller på med :-)

Anna-Maria Horner heter en fantastisk tygdesigner som var på the Martha-show och visade upp dessa fina tavlor, vill göra några nu men skriver om det här för senare referens. På sin blogg visar hon upp ett helt underbart väggkollage av dessa hemmagjorda tavlor på sin uteplats, titta här och bli underbart inspirerad.

En annan tavla hittade jag här och det satte ännu mera griller i huvudet på mig, denna är så fin och vilken bra idé.

En relativt ny bloggbekantskap är denna tjej som bland annat syr jättefina saker till sin lille son. Är grymt sugen på att sy en väska när jag ser detta inlägg. Är inte molntyget helt ljuvligt?
Ha´en fortsatt härlig fredag.

Kram P.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så mycket kul du visar! Tack för all inspiration. Nu vill jag trycka tavlor!