torsdag 24 april 2008

Tips till M ♥


Tänk om denna fanns i brunt...

Kram P.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis kollat igenom HELA din blogg :-) Du glade människa - DU inspirerar mig! Här finns MASSOR som jag också vill pyssla till..... :-) :-) Glad att jag fann hit!

Anonym sa...

Vilken fin kommentar du fått!...och hon har ju rätt så klart!!!

Men du, mobilen kan man ju alltid köpa och måla brun...fast Olle har ju en spöket laban-mobil...kanske en tillAlec istället!!!1

Christina sa...

Jag har den i dessa färger och gillar den! Tror den är svår att måla den är plast och lite blank. Men man kan göra en egen. Köpa brunt lite hårdare papper och sen fiskelina och ev ståltråd (eller köpa en med färgglada elefanter och bara byta ut dem till nya man gjort!)
hejhej C.
ps gillar också din blogg!