söndag 29 juni 2008

Smälter en god middag!

Har precis kommit hem från en härlig middag hos svärmor och svärfar för att fira mannens lillebror som blev 32 år idag - grattis igen! Det bjöds på världens godaste pastasallad med en gudomlig dressing med vitlök och rivet citronskal (som en liten parentes så åt jag denna för lite över fyra år sedan när jag ammade en av mina äldsta barn och det är uppenbarligen så mycket vitlök i den så att han fick ont i magen och skrek i över 6 timmar... ) och jag tror att man kanske inte vill gå för nära oss just nu... Som jag nämnt tidigare så har svärmor och svärfar världens bästa ljus inne i sitt vardagsrum och käre maken fotade friskt som vanligt. Kortet som han tagit här ovanför är min favorit, syskonskärlek när den är som bäst! Imorgon skall jag ha lyxen av att ha barnvakt (bästa svärmor!) och få låna makens Mac Pro på hans kontor för att jobba med det nystartade företaget... längtar.

4 kommentarer:

Mamma sa...

Jättefint foto! Kul att kunna få en riktig syskonbild med kärlek....

Tipsy Tessie sa...

Underbart foto! Så snyggt med svartvitt och ram till :)

Anonym sa...

Du har en fantastiskt fin blogg som jag kikar in på i stort sett varje dag. Bloggar inte själv för jag har inte tid eller skulle inte kunna göra så fina eller intressanta bloggsidor som många av er bloggare VERKLIGEN gör, speciellt DU.
Måste även berömma din man som en otroligt duktig fotograf. Nu måste jag visa maken din och din manns blogg för nu vill han nog verkligen börja fota mer med sin fina Nikon digital, fast han vill ju gärna byta upp sig till ännu mer avancerad kamera och risken blir stor när han ser era vackra foto på era vackra barn. TACK för att ni delar med er till oss uti sverige.

MADELEINE sa...

Åh, vilket underbart vackert foto, med söta barn..!! Grym fotograf din man..!! :-)