söndag 23 november 2008

Jag tävlar!

Jag är med & tävlar om ett överraskningspaket från
i SessanochPrinsessan`s blogg

Har rätt så länge spanat in norska Blafre Design, hon har så otroligt mycket fint, jag blir ruskigt inspirerad men framförallt köpsugen så när jag såg ovanstående tävling hos Sessan och Prinsessan ville jag självklart vara med.

Dessutom har Prinsessans Dagbok en tävling som passar mig väldigt bra just nu då vi just fått dagsiplats för Elin i januari. En liten dagistjej behöver ju självklart en snygg overall och denna var verkligen fin, älskar MeToo (eller hur svärmor?) Måste visa upp ännu en favorit som jag gick och kände på häromveckan, denna stickade overall med elefanttryck är ju bara helt ljuvlig, men ack så opraktisk när man mest kryper... Kika in och se mer av bland annat MeToo på Norrbagen men varning för ljuvliga barnkläder utfärdas!


1 kommentar:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Kul att du slänger dig med, det är ju super härliga vinster liksom!! Så vem kan motstå ;)

Massa lycka till;)

& jo, jag vet.... jag har en mail to do.... Jag måste ha visitkort snart bara lite trög!

Ha en härlig vecka!!