torsdag 10 juni 2010

Vardagslycka

Vardagslycka måste vara när man besöker världens bästa Linda på Sally Bazar för att köpa underbara skolavslutningspresenter i form av Gerbera pajformar i härliga färger och man får med sig en alldeles ljuvlig rosa pion som nu pryder vårt köksbord.


Jag blir så varm i hjärtat. Visst kan man inte bli annat än lycklig när en söt butiksinnehavare bara räcker över en så fin blomma och säger att: "Den tycker jag att du skall ha".

Tack Linda, you made my day!

Idag har vi haft skolavslutning och som ett brev på posten grät jag när vi sjöng " Den blomstertid nu kommer"....och nu vetr jag att Petra tänker att det var väl för att jag hörde min egen röst, eller hur, vännen?

Jag hoppas att du också får en fin dag!

Maria

2 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Håller med dig, det är verkligen något speciellt med Linda och jag är så tacksam att du introducerade mig till henne! Hon är unik och hennes underbara affär likaså.

Förstår att du grät, även utan att höra dig sjunga:-) Pratade precis med min gravida syster idag och hon lyckades hålla sig från att gråta på Sebastians första skolavslutning trots bebis i magen och alla hormoner det medför - det hade jag aldrig grejat. Gråter bara jag tänker på det...

petrified in pink (Petra) sa...

... och pioner som är mina favoriter!