torsdag 3 juni 2010

Ytterligare ett foto från Anna & Mattias bröllop (signerat Petra)

Idag har det varit en intensiv dag då jag de senaste veckorna och ett par veckor till arbetar extra på min tidigare arbetsplats, The Swedish Club, ett försäkringbolag för fartyg. De har sin mest intensiva period nu med den årliga bolagsstämman med ca. 350 medlemmar från hela världen som kommer till Göteborg inom kort. Dessutom började som jag skrev om igår min kurs, Vinnande Webb, denna veckan och i tillägg så är käre maken bortrest denna veckan, lite mycket på en gång kan tyckas:-) Turligt nog har jag som vanligt världens bästa hjälp av världens bästa svärmor och dessutom kom min pappa hem i tisdags från en tremånaders segeltur i Medelhavet (det är härligt att gå i tidig pension) så till barnens stora glädje var det han som hämtade dem från dagis idag så att jag slapp stressa hem i rusningstrafiken.

Borde som vanligt ha gått och lagt mig för länge sedan men hade en del mail att besvara och kunde inte hålla mig från att redigera ännu ett foto från helgens bröllop. Denna gången använde jag mig av en action från Pioneer Woman, bland annat nya favoriten seventies, med nedanstående resultat. Har du inte laddat ner dessa ännu så gör det, det finns många underbara!



Anna & Mattias 29 maj 2010

Imorgon är en hemma-jobb-dag och att-göra-listan är lång. Dags att gå och lägga sig med andra ord så att orken är på topp. Kika gärna in på bloggen imorgon för jag kommer lista ännu ett tryck till ett lite bättre pris, responsen på det senaste inlägget peppade mig verkligen och som sagt detta kommer bli ett stående inslag här på bloggen. Sov så gott!

1 kommentar:

Elin - Ett hus till oss sa...

Wow vilka fina bröllopsfoton! Du är duktig!

Jag önskar dig en fin kväll!