fredag 9 juli 2010

Underbar kväll med god mat och mycket skratt (signerat Petra)

Gårdagskvällen spenderades hos en f d arbetskamrat som bor i Onsala, en bit från Göteborg. Vi är ett gäng tjejer som har som gemensam grund att vi alla haft samma arbetsplats och trots att vi numera är lite spridda så har vi fortsatt att träffas lite då och då, om än inte så ofta som vi hade önskat. Vi har väldigt roligt tillsammans och igår var en sådan kväll som man kommer leva på länge. Det var länge sedan jag skrattade så gott, jag fick riktigt ont i kinderna ett tag, underbart var det och jag sitter här i min ensamhet och ler fånigt när jag tänker på det:-)

Chris hade dukat upp allsköns smarrigheter och jag börjar bli mer och mer på det klara över varför mitt midjemått har ökat det senaste... kan inte motstå alla läckerheter!

Tjejmys 8 juli 2010

Tjejmys 8 juli 2010

Som gå-bort-present hade vi med oss en underbart röd Rice-form som bästa Linda på Sally Bazar fyllt med lite godsaker i form av balsamvinäger, olivolja och italienska kakor. Linda gör de finaste presenterna! Sally Bazar är just nu sommarstängt för en välbehövlig vila men häng med på hennes Facebook-grupp så får du fina erbjudanden och glada tillrop!

Tjejmys 8 juli 2010

Tack för igår allihopa och framförallt särskilt Chris, denna kvällen tror jag vi alla lever länge på och jag längtar redan tills vi träffas igen.

1 kommentar:

tinajo sa...

Vad mysigt! :-)