onsdag 27 oktober 2010

Tips på snabb och nyttig lunch!

Har precis avverkat ytterligare en lunch framför datorn. Försöker ofta komma ut på lunch, något som är extra viktigt när man som jag arbetar hemifrån, men det senaste har det varit lite väl mycket sociala aktiviteter och jag känner att jag nu behöver fokusera ett tag på att få in nya julkorten i shoppen och vill inte förlora en sekund:-)

Det slog mig när jag ätit färdigt att jag för några veckor sedan tog tillfället i akt när ljuset var härligt (i motsats till idag då regnet öser ner utanför fönstret...) att föreviga denna goda röra. Keso, majonnäs, makrill i tomatsås, dill och ibland curry är huvudingredienserna i denna snabba och nyttiga lunch. Rekommenderas varmt liksom självklart Rice-skålar att servera i, visst är det lite roligare att äta en ensam lunch framför datorn när det ser så här trevligt ut?



PS. Gilla gärna petrified in pink på facebook, det ser inte mycket ut för världen ännu men det kommer mera:-) Bland annat kommer jag visa upp julkorten allteftersom jag lägger in dem i shoppen och det blir säkert ett och annat erbjudande så småningom. DS.