torsdag 5 juni 2008

Kuddfynd!



Som min namne, med den ljuvliga bloggen Design- och Inredningsbloggen, är jag helt besatt av kuddar. Som jag har berättat tidigare, är Rusta en utav min riktiga favoritaffärer nu för tiden där man om man letar kan göra riktig härliga fynd. Bland fynden jag gjort det senaste rankar jag denna kudden riktigt högt. Alkoven där lilla E har sin spjälsäng är långt ifrån klar (bland annat hade jag ju tänkt att sy ett överkast i form av ett lapptäcke samt vimplar ovanför sängen...) men det blir lite mysigare dag för dag. Kudden med stjärnan är en helt ljuvlig liten Gant-historia som lilla E fick av bästa moster M på dopet men den härliga randiga är från Rusta, visst är den fin? Köpte också flera till vårt sovrum på landet där vi har lite av New England-känsla, visar kanske dem en annan dag.

6 kommentarer:

Anne, anness design sa...

Rusta är verkligen toppen, så mycket fynd mna hittar :) Man får hoppas att kvalitén är bra med! Önskar dig en trevlig helg och att nationaldagen blir fin!

Tipsy Tessie sa...

åhhh, så snyggt! Gillar oxså New england stilen och älskar mina egna gant kuddar med stjärna.

Anonym sa...

Vilken underbar bild! Ja, på Rusta kan man göra riktigt roliga fynd. Har köpt röda kuddar med vita stjärnor som jag skall ha i stugan. Är så nöjd!

Anonym sa...

Åh, KAN inte du göra ett inlägg om scrapbooking bara?? :D
Det skulle jag verkligen gilla!!

petrified in pink (Petra) sa...

Sara: jag önskar att tiden räckte till till Scrapbooking just nu... det är "mycket i röret" som min svåger brukar säga på bred göteborska! Tipsade dig om en massa talangfulla scrappare i mitt morsdagspresent-inlägg, såg du det? Annars kan du hitta det här: http://petrifiedinpink.blogspot.com/2008/05/blog-post.html

Kram Petra

Anonym sa...

Så fint, och så glad man blir när man gör ett fynd! :-)