fredag 3 oktober 2008

En liten uppdatering...

Lilla E idag, i full färd med att klättra på en stol till mammas stora fasa.

På bloggen är det stiltje men icke så i verkliga livet. Beställningarna i shopen trillar in och jag packar för fullt. Jag är på min andra vecka på mitt nya liv med Xtravaganza och även om jag känner mig piggare än på länge så i ärlighetens namn så funkar inte alltid hjärnan på topp när man lever på 500 kcal om dagen:-) Det piggare jag har också tagit långa promenader med lilla E efter dagislämning samt till och med varit på gymmet några gånger och det tar från den tiden jag normalt hänger framför datorn, bra för mig men inte för bloggen!

I veckan har jag också fått två riktigt roliga förfrågningar som jag utan omsvep svarade ja på båda två och som jag hoppas kunna berätta om snart. Jag är helt förundrad och förstummad över vad bloggandet har fört med sig för min del, alltifrån nya vänskaper till de otroligt roliga förfrågningar jag fått i veckan. Ett av projekten kommer nog hålla mig rätt sysselsatt i helgen och också inkludera käre maken.

De stora barnen skall i helgen följa med mormor och morfar till landet så jag, maken och lilla E ska mysa för oss själva. I tillägg till mys och förhoppningsvis långa promenader hoppas vi få en del gjort hemmavid. Jag har dessutom i sann Petra-anda hela datorn full av halvfärdiga produkter till shopen och jag hoppas få ut en del av dem under helgen, känner också att det kanske börjar åtminstone bli dags att tänka på julkort eller tycker ni det är för tidigt?

En nygammal produkt har åkt upp i veckan, det är min biltavla med lite nya färger. Glöm inte att kolla ibland under nyheter i shoppen ifall jag inte hinner lägga ut det på bloggen.


Jag hoppas ni får en riktigt skön helg!

7 kommentarer:

All is pretty sa...

Önskar dig också en skön helg! Är imponerad av din kreativitet, själv går jag på lite lågvarv just nu...Unna dig lite tid att bara vara lite också, det är du värd när allt går så bra!!!

Anonym sa...

Det är min tjej det;-) / Pappa

Anonym sa...

Vad roligt att det går bra för dig, inte undra på så fina saker som du har i shopen.

~Livet i byn

Tipsy Tessie sa...

Tittar in med lite glada hejarop som vanligt! Vad du är duktig som kommit igång och träna!! Heja dig!
Vad spännande det låter med nya uppdrag-ser fram emot att höra mera :)
Hoppas att ni får en skön helg och att ni får gjort mycket.
Många kramar

och biltavlorna ser jättefina ut- en så´n skulle nog Leo gärna vilja ha på sitt rum

Maria sa...

Roligt att det går bra för dig!!

Anonym sa...

Svar: Å, tycker faktiskt synd om dig som bara har 500kcal per dag. Ja ja, hoppas det går framåt i alla fall, och att du snart får öka kcal-mängden!

maybe*mej sa...

Så roligt att det trillar in beställningar. Jag förstår känslan.
Fina biltavlor du har gjort.
kram