söndag 30 november 2008

Tävla om unik, handdgjord barnmössa från Finland


Har precis avsmakat årets glögg, och jag kan säga som så här; det finns en anledning till att den kallas dunderglögg, den är STARK, men väldigt god. Som tur är tog jag bara en liiiiten mugg annars hade det nog varit svårt att träffa tangenterna...

I samarbete med P&T Inredning kan du nu vinna en supersöt, handgjord barnmössa från Finland.

Tävla så här:
Lämna en kommentar till detta inlägget där du skriver vilken mössa samt vilken storlek du önskar om du vinner. Här kan du se utbudet. För en extra lott vill jag att du länkar till detta tävlingsinlägg, använd gärna bilden ovan. Glöm inte att länka i kommentaren till ditt inlägg så att jag vet att du vill ha en extra lott. Jag drar en vinnare av valfri mössa från Tinttu.com och tävlingen håller på till och med söndagen den 7 december. Måndagen den 8 december annonserar jag vinnaren här på bloggen.

Lycka till!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen en (eller två) sekunder över att titta lite på datorn!
Jag är gärna med och tävlar om en fin barnmössa. Om jag skulle vinna skulle jag nog välja en Kavat Kvadrat i grått, i storlek 52cm. Den skulle nog sitta jättefint på lillasyster här hemma! :-)

Anonym sa...

Åh så söta!

Om det finns en liten killmössa så hoppas jag att Olle kan vinna den!

Kram M

Anonym sa...

Vilka fina mössor, om jag vinner så skulle lilla Vera sju månader få en helt ny mössa och slippa ha storebrors gamla!
Strlk 52 skulle nog sitta bra på hennes lilla knopp!

Håller mina tummar
/Terese Palmgren
familjenpalmgren@hotmail.com

JessicaC sa...

Vilka läckra mössor =). Min Alfred skulle bli så cool i en Ryssmössa stl. 54.

MVH Jessica

Anonym sa...

Min son Sixten skulle absolut passa i en "Kavat Kvadrat" i strl 46cm eller 49cm. Jag lägger en blänkare i min blogg! / Elin

Anonym sa...

Åh, den ena mösan sötare än den andra, men jag fastande direkt för Draken. En metallblå-turkos i storlek 52. Min David som snart fyller tre år skulle bli så bedårande söt OCH coolast i stan. (Hoppas, hoppas, hoppas!)

jenny.kjellin@gd.se

Anonym sa...

Hejsan! Absolut kaninmössan i stl 49 cm!
Passar min lilla Älva perfekt!
http://lillaru.webblogg.se/2008/december/jag-tavlar.html

Sofie sa...

Åh, en vit kavat kvadrat i stl 49 skulle sitta så fint på min lilla Tyra!
Länkar till tävlingen från min blogg!

Tea Lady sa...

Åhhh, min lilla Mimmi vill absolut ha en ROSA kavat kvadrat i storlek 52! Jag tipsar och länkar i min blogg och hoppas på tuuur!

Lena

Mia sa...

Åh vad roligt, var tidigare med i en liknande tävlingen men ingen lycka den gången.

Jag håller tummarna och länkar såklart också.

Om jag vinner så skulle jag önska en Beige Teddy - i minsta storleken (till min systers lilla kille). En sötnos är just vad han är.

Kram Mia

r e b e c k a sa...

Skulle väldigt gäna vilja vinna mössan musen i ljusgrått, mista storleken!
Jag har länkat i min vänsterspalt.
Ha en skön helg! :)

lottens vita och gröna sa...

ohhh är alldeles tagen av de ljuvliga små mössorna, blev tokgla i musmössan i 49 cm, ljuv så ljuv, jag länkar direkt på min blogg!

varmkram lotten

Ida sa...

Ohhh.. jag vill otroligt gärna vara med och tävla. Kommer även att länka från min blogg. Skulle vi vinna skulle jag vilja ha mössan som heter "Katten" och som har färgen grå i storlek 52. Det där sista rimmade faktiskt=).
Kram Ida

Rhodin sa...

Åååååh hoppas att det inte är för dent, jag hade länkat dig via en annan sida där jag trodde tävlingen var.... Men nu finns du med bild och allt i vänsterspalten. Om jag har turen att vinna så skulle jag önska en Kavat Kvadret i nyans vit till mitt lilla yrväder, vet inte riktigt med strl till en 1 åring, kanske du kan sådant.... Ha en underbar söndag. Kram Terese

Anonym sa...

Jättesöta mössor!!!
Jag skulle gärna vinna en för att ge bort den till vår lillkusin i julklapp!!
Kram
Helen

Anonym sa...

Oj, jag glömde... Om jag vinner vill jag ha mössan sötnos i storlek 49
Kram
Helen

Anna sa...

Kanin teddy i vitt skulle jag vilja vinna. Stl 52 cm. Underbara mössor som min lilla tös hade blivit så söt i =) Länkar i min blogg!
Anna