söndag 30 november 2008

Sista dagen för julkortsrabatten!

Glöm inte att det är sista dagen idag om du vill spara hela 20% på din julkortsbeställning. Har dessvärre inte hunnit med att lägga upp någon ny julkortsdesign men det kommer, är det någon som gillar den jag la upp häromdagen och vill ha den och rabatten så maila mig.

I helgen har maken och pappa tapetserat en fondvägg i vardagsrummet medan jag har försökt att underhålla tre barn med besök på IKEA samt Bushuset, det är inte lätt att hitta på så mycket när det är så tråkigt väder.

Idag ska vi på traditionellt adventsfika till min underbara extramamma och extrapappa i Kungsbacka, alltid lika mysigt.

Välkommen tillbaka hit och till shopen imorgon för första dagen på min julkalender med nya erbjudanden i dagarna 10.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se slutresultatet på fondväggen, kära vän!

Kram M

Anonym sa...

Vilka är extramamma och extrapappa?
Glad första advent (om man nu säger så...?)
Kram A