fredag 14 november 2008

Uppdateringar i shopen!


Som ett led i att uppmuntra så många som möjligt att beställa sina julkort tidigt har jag nu lagt in en rejäl rabatt som kanske kan intressera, hela 20% om man beställer innan första advent. Se utbudet och beställ dina kort här.

Har fått en del förfrågningar om andra storlekar på trycket Keep Calm och efter att ha kollat med mitt tryckeri så har jag nu glädjen att erbjuda alla 31 färger även i måtten 50x70 cm resp. 70x100.

Har kämpat en stund nu med att lägga in leveransalternativet "Hämta i Mölndal" men trots att det i webbverktyget ser ut som jag lyckats så kommer alternativet inte upp i shopen, jag återkommer i frågan.

Nu ska jag behandla ordrar och vänta på utröstningen i Idol. Jag passar på att önska en trevlig helg eftersom jag inte förväntar mig mycket datortid under helgen. Käre maken är på resa med grabbarna och jag är hemma med tre godingar, blir glad om jag hinner borsta tänderna;-)

1 kommentar:

Designdrömmar sa...

Hoppas att helgen varit bra, kanon att du kör kampanj just nu. Mina busungar har äntligen fastnat på bild så nu blir det beställning inom kort.
Kram Åsa