onsdag 25 mars 2009

Jag känner ha-begäret växa!!!

Jag har för första gången besökt denna blogg http://www.enmammasdag.com/weronica/ och kände hur jag blev inspirerad och sugen nya skor.

Tog mig en titt på Bianco och Scoretts hemsidor och önskar nu intensivt att det var ett par nollor extra efter den summa som precis har landat på kontot i form av föräldrapenning - keep on dreaming!

Här kommer ett par exempel på skor som fick mitt hjärta att bulta lite snabbare:

Den här svarta skon var en favorit. Den kan jag ju tom gå i. För det är ju det värsta med alla dessa fantastiska skor att det kanske inte alltid är de mesta praktiska för en promenerande mamma med barnvagn


Nästa par skor som följer var inte heller så dumma. Och det är precis det här som är det värsta med mig. Jag är liksom inte måttlig utan vill ha ALLT.
Mina vänner skrattade åt mig när jag packade upp alla mina blusar i helgen. Vi var ju fyra kära vänner som hade en ljuvlig lördag-söndag på Strömstad spa. Och jag förstår ju att jag inte kommer göra åt 5 blusar under denna korta tid. men ändå kan jag inte förmå mig att låta bli utan stryker och packar som vanligt ner alldeles för mycket. (Hade även 3 par byxor och två klänningar!!!!) Det kan ju vara bra att ha!!Visst ser dessa två par svarta skor riktigt sköna ut?

Jag bara måste avsluta med dessa små karameller. Jag är en sucker för rött. Visst är dessa ljuvliga? Dessa tror jag att jag bara måste köpa. Men så verkar de funka till ganska mycket, tror ni inte?

Sköt om er//Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det andra paret med nitar var ju superfina! Och som du sa, även de röda var minst sagt lockande! / Elin

Anonym sa...

De röda har jag köpt! Hur sköna som helst och jag är verkligen ingen klacktjej!