fredag 21 augusti 2009

Här vill jag bo (signerat Petra)





Som ni läst tidigare här på bloggen (här, här och här) så älskar jag ALLT Charlotta Sandberg gör. Om ni liksom jag missat det härliga reportaget i Family Living (som jag prenumererar på men just denna har jag inte fått...?) så visar jag några bilder här. Tipstack till favoriten Mamamekko. Visst vill man bo här omgärdad av alla dessa vackra tavlor, låter kanske löjligt men jag känner mig lycklig när jag ser på hennes tavlor (not till maken: nu har du två år på dig att spara tills jag fyller 40;-)


Önskar er en härlig fredag! Nu skall jag strax åka till världens bästa Linda på Sally Bazar och prata om framtida samarbete.

2 kommentarer:

petrifiedinpink (Maria) sa...

Underbart ljuvliga tavlor, sådana hade gärna fått pryda våra väggar här hemma också.

Kram på dig och ha en bra dag//M

Gottegrisen sa...

Tavlorna är jättefina!!!

//Linda