onsdag 9 september 2009

Känd från Kamille:-) (signerat Petra)



Underbart positiva Anna-Stina med bloggen Gizmolinas är ett dagligt måste för mig sedan jag upptäckte hennes blogg då hon för ca. ett år sedan kontaktade mig angående ett samarbete. Anna-Stina är en svensk tjej som sedan några år tillbaka bor i Oslo tillsammans med man och en liten tjej och de delar sin tid mellan sin underbara våning (när det är såååå högt i tak så känns det inte rätt att säga lägenhet:-) och sin lägenhet i Thailand. Hon hade tidigare en kläd- och inredningsbutik som dessvärre inte bar sig och efter en paus i Thailand på sex månader så arbetar hon nu med att starta upp sitt egna företag igen fast i ett annat koncept. Hennes blogg är full av mode och inredning men min favoritdel är det hon kallar "dagens tänkvärda", små ordspråk hon letar upp och delar med sig av.




Anna-Stina frilansar även som stylist i tidningen Kamille och Kamille Mor & Barn (finns tyvärr inte i Sverige) och i det senaste numret är jag med på nätshoppingguiden!


I eftermiddag får jag besök av "gamla" arbetskamrater och jag ser verkligen fram emot att få sitta och skvallra en stund! Jag hoppas ni får en riktigt härlig dag!

4 kommentarer:

sally bazar sa...

Petra va härligt att syns lite i pressen! Hennes blogg måste jag kolla in. Jag gillar verkligen att du fotar med så fin bakgrund.....
Kram

sally bazar sa...

Till Maria: Nästa gång kanske du kan! Vi skall tänka på dig!
Kram på dig

Anna/Augusti_73 sa...

Åh så roligt!

Jag köpte två Keep Calm-affischer (till) av dig för ett tag sen, jag hade tänkte behålla en själv (man kan väl aldrig få för många av dem?), men den ena gav jag till min bror och den andra till ett brudpar (jo förresten, Love-trycket som jag också beställde behöll jag faktiskt själv). Min brors ex-flickvän fick syn på trycket han fick och blev eld och lågor, så hon beställde två Love-tryck och ett Keep Calm, som hon fick hem igår och hon är SUPERnöjd. Jag hoppas att det sprider sig som ringar på vattnet och startar en våg av beställningar från gannlandet! ;) Enda minuset var att jag hade tänkt ge henne ett tryck i julklapp *LOL*, men du kanske hinner hitta på nåt nytt jag kan ge henne?!

kram
/A

HUSnrNIO sa...

Vad kul med lite offentlighet:)