onsdag 10 februari 2010

Att inse sina begränsningar... snart alla hjärtans-dag (signerat Petra)

Ibland (läs ofta) så hinner man inte med allt man vill och just nu med alla sjukdomar som härjat i det Setterbergska hushållet så är det en sådan tid. Det är som vanligt mycket jag vill göra men tyvärr räcker inte tiden till allt. De nya fina mallar som jag planerat till alla hjärtans dag blev det dessvärre inget av men här kommer lite tips vad ni kan göra istället:-) Först vill jag såklart tipsa om att det självklart går att ladda ner förra årets mall, läs mer om det här.


Min favorit, the ShabbyPrincess har "Confection Collection", ett jättekit för bara USD 3,75 (det är rea nu) där man bland annat kan göra dessa fina saker. Man behöver ju inte alltid ge godis på alla hjärtans dag, visst var kritlådorna söta?


Hos SweetShoppeDesigns finns detta söta kit.


Elle's Studio på Etsy har bland annat de här söta flaggorna att fästa på klubbor.



Carina Gardner har två olika varianter av kort som man kan ladda ner gratis, se här och här.

Hos Jessica Sprague kan man köpa detta kit med en ljuvlig liten uggla på att fästa på godiset.



Sist men verkligen inte minst kommer här ett kanontips: Kellie Medivitz är en grafisk designer som med jämna mellanrum delar med sig av fantastiska "goodies". Här är hennes senaste, ett superfint kort att skriva ut till alla hjärtans dag. Glöm inte att anmäla er till hennes mailinglista för att få reda på den senaste gratisnedladdningen!


Jag hoppas jag kunde bidra med lite inspiration!

3 kommentarer:

petrifiedinpink (Maria) sa...

Hemma hos oss har vi bestämt att vi skippar paket och gör en mysig dag istället. Vi planerar att inleda med ett långt badbesök på Åby som följs av barnens favorit - thaibuffé på Sukothai.

Kram kram

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag håller med ovanstående skrivare att du bjuder på EN MASSA inspiration! TACK!

milla sa...

Alltid inspirerande.Tack, kram Milla