onsdag 3 mars 2010

Tips angående tapetprover (signerat Petra)

Fick ett tips från Heléne angående detta inlägget att man kan köpa större provbitar på PiP-kollektionen här. De är inte gratis men det är heller inte så konstigt med tanke på vilken trend det har blivit att använda tapeter till åtskilliga pysselprojekt. Här har de valt att dela upp proverna i tre olika varianter vilket verkar klokt. Såg också att de i tillägg till PiP-kollektionen även hade alla tre tapeterna som Benita använt när hon piffade upp sina mappar, jag gillade verkligen hennes kombination och blev särskilt glad av den gula från Neisha Crosland.

Tusen tack Heléne!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det där med tapet-prover är smart! Jag älskar PIP-kollektionen och har letat som attan efter provbitar på den så tro mig att jag blev glad när jag såg ditt tips idag!

E-B sa...

Inspirerande blogg!
Jag "tigger" tapetprovsböckerna i butiken där tapeterna säljs, inga problem m de tapeter som utgått...
Allt gott!