tisdag 21 september 2010

Underbara höstljus!

Idag har det varit ett härligt väder här i Göteborgsområdet och efter skolan/dagis lyckades jag muta till mig några foton, i alla fall från två av barnen, den tredje var som vanligt upptagen med sin docka Glenn:-). Kan inte ljuset vara så här varmt och vackert lite oftare?


Linnéa fick ett broderiset som jag köpt dubbelt av, det andra blir present till Linnéas kompis som har kalas i helgen.

Noahs muta var att han får ha sin fotbolls-t-shirt till skolan imorgon, något jag normalt inte tycker passar där. Tycker han är så fin i kläder som dessa. Skjortan från hovleverantören H&M tog han i alla fall på sig tack vare att han såg sin idol, tillika något äldre kusin Sebastian ha på sig en likadan i fredags. Jag kämpar på:-)


Ahhh, nu har jag kämpat med att få rätt storlek på bilderna alltför länge, "better done than perfect", hoppas det inte ser alltför knasigt ut hos er...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå jättefina bilder Petra! Vackra barn ni har!
/Cinna
(PS, saknade er på dagis igår kväll, hoppas allt är bra med er.)

Tipsy Tessie sa...

Vilket underbart ljus och underbara foton på dina vackra godingar:) Man får se till fånga de perfekta tillfällena att fota :)
Kram

mallan sa...

Vackert!
Sådär magiskt ljus :)

Josefine Bergqvist sa...

Fantastiskt ljus och underbara bilder på dina barn. Jag försöker också muta mina barn ibland men det är inte alltid det funkar i alla fall ;)
Ha en underbar dag!

Kram kram