fredag 6 maj 2011

Workshop med Joe Buissink

Idag har jag haft äran och det stora nöjet att medverka på ett seminarie med efterföljande workshop (i Gunnebo för övrigt:-) med Joe Buissink, en bröllopsfotograf från USA som fotat många kändisar, däribland Jennifer Lopez. Det har varit en helt otrolig dag och jag känner mig fortfarande helt tagen. Bär med mig Joe's inställning till fotografering: "There's no such thing as the perfect photo, only perfect moments", verkligen något att tänka på.

Nedan är några av fotona från dagen innan jag stänger av datorn, imorgon bitti tidigt, tidigt lyfter flyget mot New York, en stad jag aldrig tidigare besökt. Med mig har jag min lillasyster, mamma och mormor och jag ser fram emot några riktig härliga dagar med bland annat mycket shopping och en broadwayshow på schemat.

Hoppas ni får en riktigt fin helg!




3 kommentarer:

Veronica - Veraphoto sa...

Vilka underbara bilder Petra!!

Anonym sa...

Så fina bilder, det blir så fräcka kontraster med det svarta håret, röda läppar m.m..

Anneli

Johanna Stålros sa...

Så fina foton- och söt blogg/ johanna