söndag 30 mars 2008

Köpt på mässan!




I strilande regn gick jag och lilla E (som sov gott i sin vagn) hela vägen från Mölndal (jag sa ju att du skulle få höra det till leda, lillasyster, det är liksom inte varje dag jag promenerar så långt!) in till Svenska Mässan och Nordiska Stämpel och Scrapmässan. Till min stora glädje skulle jag få sällskap med lillasyster och mamma. När vi kom fram var det dags för lilla E att fika och efter en stunds letande kunde vi slå oss ner hos en till synes mycket uttråkad man som väntade på sin fru/flickvän medan hon shoppade loss! Enligt syster/mamma var det hemskt mycket folk när de kom men efter en stunds fikande tunnades det ut betydligt och jag kunde till och med med att ha lilla E i vagnen istället för att bära henne i den medhavda bärselen, hon är rätt så tung nu för tiden och man har ju lite annat att bära på också...

Hittade dessvärre inte det albumet som jag hade tänkt mig, men självklart en hel massa annat. Älskar, älskar, älskar vackra papper och blir löjligt lycklig av att bara titta på dem. Jag hoppas att jag skall göra mer än att bara titta på dem och har skrivit ut några foton för att försöka göra en layout inom det närmaste. Var tvungen att be kära make ta lite foton på de fina produkterna jag köpte, jag hoppas kunna visa att jag har gjort något med dem också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mycket fint det blev! Jag är så glad att jag kunde följa med, jag fick faktiskt tillbaka lite inspiration. Så nu behöver jag bara länken till de digitala kiten som du pratade om. Underbara saker du köpte, det såg så genomtänkt ut! Så koordinerade och genomtänkta såg inte mina köp ut alls. Men det var ju trevligt iallafall! :o) Och du fick dig ju en skön promenad! ;o)
P&K
Lillasyster