onsdag 2 april 2008

Jag ♥ Åhléns

Här kommer tips på en ursöt dekoration till era scrapsidor; filtbroscher från Åhléns. Egentligen är de säkert tänkta att piffa upp en gardin, kudde eller liknande men jag tycker att de passar väldigt bra på en layout också, eller hur? Kanske inte något man använder på varje sida då de ändå kostar 35:- styck men söta är de ändå! Jag köpte själv den svarta fågeln på rosa gren då jag tänkte att den skulle passa mitt svart/rosa tema som jag köpte på mässan! Nu skall jag fortsätta med mitt hybridalbum (digital scrapbooking blandad med traditionell) så att jag snart har något att visa upp!



Kan till sist meddela att lilla E mår bra, hon är lite röd om ett par fingrar men verkar inte bry sig nämnvärt om det. Idag har vi alla fyra haft en mysig pysseldag (eller barnen pysslar och jag servar/städar) då det var studiedag på dagis. Mammasjälvkänslan återvänder sakta men säkert.

Kram P.

Inga kommentarer: