onsdag 22 april 2009

Inte svarta, inte vita, inte cerise....

...men vad bidde det då?

Jo kära blogg-vänner, det bidde de här:




Jag har hittat dem i rött och jag tror på allvar att jag är upp över öronen förälskad i dessa ljuvliga träskor. Nu gäller det bara att hitta dem i rätt storlek så är de bara ett webbklick borta.

Sökte och insåg att det är fler än jag som bloggar om Calou-tofflan. Snart på var kvinnas fot kan man tro med det stora antal träffar som jag fick.

Jaja, än en gång så inser man vilka flockdjur vi är. Inte en chans att vara unik den här gången heller. Men vad gör väl de med så söta tofflor.

Nu får det vara nog om skor på ett tag.

Må så gott//Maria

4 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Du kommer äga kvarteret i de där pjucken! Underbara.

Helen sa...

Riktigt fina, kommer ihåg att jag använde träskor ofta som barn men nu var det länge sedan.

Skönt Hemma sa...

Snygga! Jag köpte mina svarta hos en annan stor nätbutik och fick betala nästan tusenlappen inkl frakt, så lite billigare kommer du undan ;)Om jag hade vetat det...

Ha en bra dag!

Mrs. b sa...

Vilka härliga piggelin-träskor! Dom var jättefina, och kan tänka mig du blir jättenöjd!
Ang. min mormorsrutefilt så kan jag säga att min virkerfarenhet innan filten sträcker sig till just grytlappar i syslöjden... så kan jag, så kan du! :-)