onsdag 22 april 2009

Knapptryckningen är gjord

Jag har ju lovat att inte prata mer om "ni vet vad", men om det är fler än jag som är sugen på ett par Calou så vill jag bara tipsa om Floras Kulle och trevliga Annette som har förverkligat en dröm och gjort om den gamla bilverkstaden i bottenvåningen på huset till en lanthandel med känsla från förr. Ja, så skriver de i alla fall på sin hemsida.

Annette var snabb att maila över en faktura - och jag tror att deras träskor ligger en hundralapp under det vanliga - jag har betalt och har jag riktigt tur så har jag dem till helgen.

Jag skall tillbringa hela lördagen på Annies skola då det är basar och skulle gärna lysa upp tillvaron i ett par röda, blanka träskor.

Imorgon är jag fotbollsmamma när Annies skola har fotbollsturnering. Olle och jag tänkte fixa stora burkar med apelsiner, vindruvor och jordgubbar och komma och överraska storasyster samt agera hejarklack.

Håll tummarna för vackert väder!

Maria

2 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Så underbara de är!

petrifiedinpink (Maria) sa...

Ja tack, jag går omkring och är alldeles lyckligt förväntansfull. Knasigt men sant!

Trevlig kväll och tack för era kommentarer!