söndag 31 maj 2009

Vinnaren!

Signerat Petra

Tusen tack för alla snälla kommentarer och kul att så många ville vara med och tävla. Jag använde mig av tjänsten random för att avgöra lotten och turen föll på inlägg nr. 12 som skrevs av M med bloggen M:s vardag - stort grattis till dig, börja fundera på vad du vill ha för text på kort och etiketter så kontaktar jag dig snart!

Helgen som gått har varit minst sagt aktiv då mannen har jobbat på Solvalla under helgens Elitlopp och jag har rått om "galningarna" själv, en sanning med modifikation eftersom givetvis bästa svärmor och faster Anna har ställt upp. Makens företag har gjort ljudet på Solvalla och de ville vara säkra på att allt fungerade och då kändes det tryggt med hans närvaro. Så vitt jag förstår så lät det alldeles utmärkt och maken är nu på väg hem, skall bli skönt att få hem honom.

Hoppas alla mammor har blivit uppvaktade som sig bör:-) Själv har jag fått mycket pussar och kramar från mina älsklingar liksom detta ljuvliga datorfodral som dessvärre inte passade min dator...

Ovanstående foto är från i eftermiddags , närmare bestämt från Gustafsbergs Badrestaurang i Uddevalla där vi avnjöt en god söndagsmiddag. Med på middagen var jag och barnen (jag håller i en sprattlande Elin och har på mig den ovanliga:-) färgen rosa), mamma (bakom kameran tyvärr och även pappa saknades, då han som nybliven pensionär är i Skottland och seglar), svärmor, svärfar och bästa faster Anna, älskade syster M (med Linnéa i knät och även hon gillar rosa som ni ser) med blivande maken O, min mormor och farmor, mammas syskon och deras barn! Vi har nu bestämt att eftersom detta var andra året i rad så är det en tradition att fira mors dag här, sämre kan man ha det! Jag har hjälpt de underbara ägarna Urban och Anna med deras grafiska profil och jag hoppas och tror att de kommer förvalta detta ställe till dess fulla potential.

Hoppas ni får en härlig vecka, själv har jag fullt upp på det "vanliga" jobbet då vi har bolagsstämma med tillhörande festligheter i dagarna tre och jag ska bland annat vara värdinna för medföljande partners då männen (oftast) sitter på bolagsstämman. Det är även tema-avslutning på dagis på tisdag och det ser jag verkligen fram emot! Vi "hörs" snart igen!

1 kommentar:

Mathilde sa...

Ååååh vad glad jag blir! Tack tack tack!!!
Har precis mailat dig :)
TACK igen :D
Kram