torsdag 1 oktober 2009

Fint exempel på namntryck (signerat Petra)


Det senaste har det varit mycket namntrycks-beställningar och jag älskar att göra dessa. De är rätt så tidskrävande men så roliga att skapa fram och jag fantiserar alltid när jag sitter vid datorn om var de ska sitta. Jag hoppas såklart att de ska bli lika populära som de är här hemma, många är kvällarna när mina femåringar ber mig att läsa från dem, fastän de inte är helt oävna läsare själva och redan vet precis vilka ord som står där.

Många gör liksom vi namntryck till sina barn men ibland får jag beställningar på tryck på andra teman, visade ett familjetryck häromsistens och ovan är en annan väldigt stilren och snygg variant, jag gillar skarpt! Jag och maken går som bäst och funderar på vilka ord som vi vill ha med på det tryck vi vill ha i vårt s k familjerum när vi förhoppningsvis snart kan färdigställa det sista "piffet". Om jag längtar är det inget mot vad äldsta dottern gör för just nu ockuperar jag "hennes" pysselbord...

2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Wow! Namntrycket till vår dotter E är jättefint - och de andra trycken också - fast nu får vi ju börja fundera på ett familjetryck till nya huset!

petrifiedinpink (Maria) sa...

Vad fint! Ses om en stund...