onsdag 7 oktober 2009

Mer Heather Bailey ♥ (signerat Petra)

Efter en intensiv helg som bland annat innefattade körläger med övernattning tillsammans med äldsta dottern Linnéa sitter jag nu här med en sjuk liten Elin som säger "snälla mamma inte sitta datorn"... inte bra för en växande att-göra-lista:-) Märker dessutom att den senaste tidens intensiva tempo med alldeles för lite sömn börjar ta ut sin rätt, är otroligt trött och har svårt att hitta krafterna att bli den genomförare som jag så gärna önskar. Denna vecka försöker jag återfå krafterna genom att gå och lägga mig i tid (so far so good) och hoppas att de snart är tillbaka, inte roligt att vara så här orkeslös. Ser så fram emot att mitt kontor ska bli färdigt, behöver få in mer struktur och organisation i tillvaron och det är inte lätt när man delar kontor med barnen:-) Nu är det fogning av klinkergolvet imorgon som är nästa

På fredag är det dags för ännu en pysselfrukost hos bästa Linda på Sally Bazar, det är precis vad jag behöver nu. Visade häromdagen lite Heather Bailey-mums i form av blommor och jag måste bara visa även denna ljuvliga sköldpadda som man kan använda som nåldyna eller barnleksak om man föredrar det, men inte samtidigt som Heather skriver ;-) Mitt syrum/klädvårdsrum är det som fått ge vika för mitt kontor och ett nytt ligger inte riktigt i planeringen men jag sparar detta i mitt vill-göra-arkiv för då det är dags.

Nu ska jag gå upp och värma makens goda köttfärssås till en liten sjukling och snart kommer han förhoppningsvis hem och löser av mig så att jag får arbeta undan lite under eftermiddagen.

Önskar dig en riktigt härlig dag!

2 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

My god! Vad söta!

Bettina sa...

Vilka ljuvliga turtlar!